sefr-ta-sad-badansazi

sefr ta sad badansazi دانلود کتاب صفر تا صد چربی سوزی در 12 هفته

گزیده ای از کتاب : 

برنامـه تمرینـی پیـش رو به نحوی طراحی شـده اسـت کـه در مدت ۱۲ هفتـه بتوانیـد با افزایش فرآیند چربی سوزی به عضلات تفکیک شـده بـا حداقـل مقدار چربی دسـت یابید. پایـه و اسـاس برنامه ریزی تمریـن بسـیار سـاده اسـت، بـه آرامی آغـاز شـده و با سـرعت هرچه تمـام پیش مـی رود تا بـه اهدافتان دسـت یابید و …

تعداد صفحات: ۱۶

زبان: فارسی

فرمت: PDF

سایز: ۵٫۴ مگابایت

تاریخ انتشار: ۱۳۹۵

  • 330 بازدید

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *